Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“)
Dále uvedené obchodní podmínky jsou všeobecnými obchodními podmínkami cestovní agentury provozované společností Stag adventures s.r.o., IČO 057 05 983, se sídlem Na Petřinách 1247/85, Břevnov, 162 00 Praha 6, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze sp. zn. C 269249 (dále jen „CA“).
1. Cestovní agentura je oprávněna zprostředkovávat prodej zájezdů a zprostředkovávat a prodávat jednotlivé služby cestovního ruchu. Cestovní agentura je rovněž oprávněna prodávat věci související s cestovním ruchem zejména: vstupenky, mapy, plány, jízdní řády, tištěné průvodce a upomínkové předměty.
2. Tyto VOP se vztahují na zprostředkování a prodej jednotlivých služeb cestovního ruchu a upravují tak především vzájemná práva a povinnosti CA a jejích klientů.
3. Není-li stanoveno jinak, spočívají služby CA ve zprostředkování nabídek třetích stran, zejména provozovatelů ubytování, poskytovatelů dopravních služeb, poskytovatelů pronájmů a doplňkových služeb např. taxi služba. CA není poskytovatelem zájezdů.
4. CA vytvořila pro své klienty jedinečnou kombinaci jednotlivých služeb, mezi kterými může klient zvolit pro sebe tu nejvhodnější. Pro usnadnění výběru vytvořila CA několik předvolených kombinací, které budou po dohodě s klientem upřesněny.
5. Kompletní přehled poskytovaných služeb/aktivit/ je k nalezení na stránkách www.stag-adventures.com.
6. Klientem/ případně účastníkem/ se pro účely těchto VOP rozumí jednotlivec i skupina, v závislosti na objednané službě.
A. Rezervace
Na základě výběru typu služby bude klient kontaktován CA za účelem upřesnění detailů vybraných služeb.
Po potvrzení výběru služeb je klient povinen zaplatit na účet CA zálohu, která zároveň slouží jako potvrzení rezervace. V případě neuskutečnění vybraných služeb z důvodu na straně klienta se tato záloha nevrací. Po odsouhlasení nabídky a složení zálohy je mezi CA a klientem uzavřena smlouva o zprostředkování.
Klient je povinen se seznámit s detaily vybraných služeb.
Rezervace nebude klientovi potvrzena do okamžiku uhrazení zálohy v plné výši.
B. Stanovení cen
Cena za jednotlivé služby je stanovena na webových stránkách CA. CA si vyhrazuje právo změny ceny v souvislosti s požadavky klienta. Konečnou cenu obdrží klient v individuální nabídce. Individuální nabídka obsahuje přehled cen jednotlivých služeb a to jak pro jednotlivce, tak pro celé skupiny v závislosti na počtu osob a druhu objednané služby. Veškeré ceny jsou uvedeny vč. DPH
V ceně není zahrnuta:
a) cena letenky,
b) pojištění,
c) náklady na jídlo a pití
d) poplatky za parkování,
e) spropitné,
f) vstupy, příspěvky a všechny poplatky, které nejsou výslovně uvedeny v detailech rezervace.
g) Cena za ubytování
Poskytovatelé jednotlivých služeb mohou požadovat po klientech za účelem blokace depozitu kreditní kartu. Depozit je vyžadován za účelem krytí případných škod či pokut vzniklých z důvodů nevhodného chování klientů. V případě, že žádná z dříve zmíněných situací nenastane, bude blokace depozitu zrušena.
V případě vzniku rozporu v cenách mezi nabídkou a realizovanou službou je klient povinen kontaktovat CA a neprodleně vzniklou situaci řešit. Za reklamace uplatněné neprodleně po poskytnutí služby nebudou ze strany CA účtované žádné poplatky. Klient bere na vědomí, že reklamace uplatněné až po odjezdu ze země poskytnutí služby je povinen prokazatelně doložit.
C. Platba
Cena vybraných služeb je pevně stanovena v detailech rezervace. V případě poskytování služeb skupinám, je klient povinen uhradit cenu za celou skupinu.
Rezervace objednaných služeb bude klientovi potvrzena až po připsání zálohy v plné výši na účet CA. Doplatek cenu musí být klientem uhrazen před počátkem poskytování služby, nejpozději však 5 dní před příjezdem do místa plnění.
Klient je povinen informovat CA o způsobu dopravy a hodině svého příjezdu, nejpozději 10 dní před začátkem poskytování služeb.
Záloha na objednané služby je stanovena ve výši 30% konečné ceny uvedené v individuální nabídce. Rezervace provedené 14 dní před realizací služeb podléhají složení zálohy ve výši 100% konečné ceny dle individuální nabídky.
Klient je oprávněn požádat CA o splátky ceny služeb.
Uhrazená záloha nebude klientovi vrácena, bude-li služba zrušena z důvodů na straně klienta a to zejména, nikoliv však výlučně z důvodů rodinných či zdravotních, popřípadě z důvodu zrušení letu. Informuje-li klient CA o zpoždění letu, v jehož důsledku nedojde k plnění některých objednaných služeb, nebude cena za tyto služby vrácena.
D. Změny v poskytování služeb ze strany CA
Služby jsou poskytovány v souladu s nabídkou a potvrzenou rezervací, CA si vyhrazuje právo změnit, v důsledku pokynů poskytovatelů jednotlivých služeb, pořadí či místo poskytovaných služeb, o této změně bude klient neprodleně informován. Změny tohoto charakteru nebudou klientovi kompenzovány, za předpokladu že bude dodržen rozsah a kvalita objednaným služeb.
Změny, které by měli za následek snížení rozsahu či kvality objednaných služeb může klient akceptovat či odmítnout. Klient následně obdrží na účet částku odpovídající rozdílu mezi cenou služby původně objednané a služby nové, v případě odmítnutí bude klientovi vrácena částka odpovídající ceně objednané služby.
Není-li možné klientovi zprostředkovat ubytování v klientem vybraném zařízení z důvodu na straně poskytovatele ubytování, vyhrazuje si CA právo zajistit klientovi zprostředkování ubytování v zařízení stejné kategorie.
V případě událostí způsobených vyšší mocí jako jsou například: nepříznivé počasí, obecné ohrožení, války, nepokoje, teroristický útok, výpadky proudu, přírodní katastrofy nemá klient právo na vrácení celé ceny. Bude-li to možné, bude klientovi nabídnuta kompenzace v podobě jiné služby.
E. Změna rozsahu služeb ze strany klienta
Klient je povinen neprodleně oznámit CA jakékoli změny, zejména změny osob ve skupině, rozhodnutí neabsolvovat objednané služby, navýšení počtu osob apod.
Sníží-li se počet klientů ve skupině, nemá klient právo na kompenzaci, v případě zvýšení počtu členů ve skupině bude klientovi zaslána aktualizovaná nabídka s kalkulací nové ceny služeb.
Dojde-li k navýšení počtu klientů ve skupině po příjezdu do místa plnění je CA i poskytovatel služby oprávněn odmítnout službu poskytnout. Nebude-li služba odmítnuta, bude klientovi zaslána nová kalkulace ceny včetně doplatku za již poskytnuté služby, kterých se účastnil navýšený počet členů skupiny klienta. Dále objednané služby budou klientovi poskytnuty až po uhrazení nové ceny za všechny členy skupiny klienta.
Budou-li služby ze strany klienta zrušeny, podléhá toto zrušení stornopoplatku, který se řídí dle níže uvedené tabulky:
Výše stornopoplatku:
Podmínky
Stornopoplatek ve výši zálohy
Ke zrušení dojde více než 21 dní před poskytnutím služby
Stornopoplatek ve výši 50% z celkové ceny
Ke zrušení dojde 21 - 14 dní před poskytnutím služby
Stornopoplatek ve výši 100% z celkové ceny
Ke zrušení dojde méně než 14 dní před poskytnutím služby
F. Doklady a zdraví
CA doporučuje svým klientům, aby u sebe vždy měli European Health Insurance Card či kartu potvrzující sjednání odpovídajícího cestovního pojištění.
CA nesjednává pro klienty cestovní, zdravotní pojištění ani jiné pojištění, klient je povinen si sjednat taková pojištění samostatně.
Klient je povinen si zajistit všechny své léky před příjezdem do místa poskytování služeb. Klient je povinen informovat CA o svém zdravotním stavu a to především s ohledem na charakter objednaných služeb.
Klient je povinen podepsat prohlášení, jehož součástí je i prohlášení o jeho zdravotním stavu a bezinfekčnosti.
Vyžaduje-li Česká republika předložení víza pro pobyt klienta, bere klient na vědomí, že je povinen si tuto informace obstarat sám stejně jako všechny doklady nutné pro vstup do České republiky. Klient je rovněž povinen se informovat ohledně celních přepisů, kulturních zvyklostí a práv a povinností České republiky.
G. Odpovědnost CA
CA odpovídá za služby, které zprostředkovává. CA se zprošťuje odpovědnosti v případě, že klient nerespektuje pokyny poskytovatelů jednotlivých služeb a CA. Klient je povinen podepsat prohlášení, jehož součástí jsou i informace o zproštění odpovědnosti CA.
Klient bere na vědomí, že všechny objednané služby podstupuje na vlastní riziko a že se podrobně seznámil se všemi detaily objednané služby, v případě zájmu jsou podmínky jednotlivých poskytovatelů služeb dostupné na vyžádání klienta. CA nenese odpovědnost za níže uvedené případy:
· Člen skupiny klienta či klient samotný uvede v omyl jiného člena skupiny klienta.
· Nerespektování pokynů poskytovatele služby či CA, které má za následek ohrožení zdraví členů skupiny klienta/klienta.
· Nedbalost ze strany členů skupiny klienta/klienta.
· Nedodržení podmínek ze strany ubytovatele v důsledku nevhodného chování členů skupiny klienta/klienta.
· Provinění členů skupiny klienta/klienta proti zákonům České republiky.
· Provinění členů skupiny klienta/klienta proti lidskosti a dobrým mravům.
· Vyšší moc: nepříznivé počasí, obecné ohrožení, války, nepokoje, teroristický útok, výpadky proudu, přírodní katastrofy.
H. Odpovědnost klienta
Klient je povinen podrobně seznámit všechny členy své skupiny s podmínkami poskytování jednotlivých služeb včetně těchto VOP.
Klient je povinen se před započetím jednotlivých aktivit účastnit bezpečnostních briefingů pořádaných CA.
Klient je povinen podepsat prohlášení účastníka.
Klient je povinen se chovat ohleduplně ke všech účastníkům, zaměstnancům a smluvním partnerům CA i zprostředkovaného ubytovatele.
Klient je povinen respektovat a nepoškozovat majetek třetích osob, především ostatních účastníků, majetek CA a majetek zprostředkovaného ubytovatele.
Klient je povinen se při jednotlivých aktivitách chovat zodpovědně a nevystavovat neúměrnému riziku sebe ani ostatní účastníky aktivit.
Klient bere na vědomí, že porušení těchto povinností může mít za následek přerušení aktivit a vyloučení klienta z účasti na ostatních aktivitách, a to bez nároku na vrácení uhrazené ceny
I. Stížnosti a uplatňování reklamací ze strany klienta
V případě stížností a reklamací majících vztah k jednotlivým poskytovaným službám CA je potřeba, aby klient neprodleně kontaktoval CA, popř. provozovatele ubytování, kteří jsou povinni danou stížnost prošetřit a o výsledku šetření klienta informovat. K výslovné žádosti klienta bude reklamace nebo stížnost řešena písemně
Pro tyto účely nebo v případě potřeby, je nutné kontaktovat CA na tel. čísle +420728509819 nebo info@stag-adeventures.com
Pozdější reklamace a stížnosti jsou obtížně řešitelné a klient bere na vědomí, že veškeré stížnosti, které budou podány až po absolvování programu budou problematicky zjistitelné, proto CA žádá o neodkladné oznámení.
J. Závěrečná ustanovení
CA se zavazuje v rámci výkonu své obchodní činnosti postupovat v souladu s právními předpisy České republiky, aby byly co nejlépe chráněny zájmy klienta.
Klient byl s těmitoVOP seznámen, výslovně je přijímá a potvrzuje, že tyto VOP neobsahují žádné ustanovení, které klient nemohl rozumně očekávat.
Tyto VOP jsou platné a účinné od 1. dubna 2020.